Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Tuesday, 15 October 2013

Akhirnya merasa juga Burger Bakar



Orang duk tayang ketupat rendang, saya tayang burger bakar.. Haha.. 
Raya aidiladha saya di perantauan kali ni, so rendang ketupat pun takde kat rumah ni.. Yang ada laksa penang aje..

Dah lama teringin nak makan burger bakar.. Alhamdulillah, Jumaat lepas dapat jugak merasa. Mujurlah ada jugak gerai jual burger bakar ni kat sini.
 Mula-mula pelik jugak tengok sosnya kaler pink.. tapi teruja nengok cheese kuar tu.. ini burger bakar letak ayam dan cheese. RM6++.
 Bagi saya rasanya oklah dan saya boleh habiskan.. Tapi Abah AdamDhia tak suka, tak kena ngan selera tekak dia kot burger camgini.. 
Adam pulak..tapaukan dua murtabak daging kat dia.. habis jugak dia makan, tinggalkan sikit jer kat ibu sebab ibu nak jugak murtabak..hihi

4 Komen Cerita Hati:

Masya said...

Sy pun x pernah mkn lg tau huhuhuhu

qisha chott said...

Sedapkan burger bakar :D

P#eoniX said...

singgah melawat sahabat!!!!salam aidiladha!!!!heheheh...

Puan Kutu said...

amboi burger bakar pink ni namanya.sedap tgok murtabak adam.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute