Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Saturday, 12 October 2013

Budak demam buli Abah

Cerita dah lama pun.. cerita beberapa minggu lepas dan sebelum basi elok tepek kat sini... Cerita budak demam sebelum kena warded seminggu yang lalu. Kalau anak demam mesti dapat perhatian lebih sikit dari biasa kan.. Nak apapun layankan ajelah... Adam pun telah membuli abahnya dengan poww macam-macam dari abahnya..
 Seronok dia pilih macam-macam.
 Ada yang dibeli kat pasaraya dan ada yang dibeli kat kedai dua hinggit ECO.
Adam memang kecik kurus jer sebab ikut ibunya kot.. hihi.. makan boleh tahan banyak jugak sebenarnya si Adam ni tapi aktif pun boleh tahan jugak. Tu pasal payah sikit lemak nak duk lama ngan dia.. dah la susu pun kurang kan.. takpelah tak bambam pun asalkan awak sihat selalu..Amin...
Ini dibeli kat kedai dua ringgit. dah boleh jadi tool belajar yang baru untuk Adam. Berbaloi-baloi..  

4 Komen Cerita Hati:

Kisah Si Dairy said...

amboi...banyaknya dapat...

Masya said...

Bdk2klu demam mmg manja nak perhatian

Puan Kutu said...

tu dia adam pow abah..bahan pembelajaran yg adam mintak mmg berbaloi pun abah belikan

Riedaffya ibrahim said...

banyak mainan adam..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute