Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Tuesday 16 April 2013

Yeay!! Dapat Kek Coklat Yummy


Ambil adam dari tadika tengahari tadi, dapat kek coklat yang super duper yummy dari akak satu kuartes ni. Saya malas betul nak buat kek sekarang, faham-fahamlah kan dah dekat nak sarat dah ni... rasa nak makan tapi malas nak buat. Bila ada yang memberi camgini.. senyum happy sampai ke telingalah. Time peknen ni kan kalau makan yang orang lain masak memang selera jer...kalau sendiri yang buat atau masak, slow je telannya.. Hihik.. (^_^)
TQ yer kak As sebab bagi free jer kek coklat ni kat Ayue. Dah nak tinggal separuh dah pun makannya.. Gebu dan lembut je kek ni. Saya kalau buat pun rasanya tak segebu ini kot. Adam pun pandai bezakan pulak tu, "sedap kek ni dari ibu buat, ibu buat sedap kek kaler-kaler jer", katanya kan. Pandai betul kan ko adam.. Jujur tak hingat tau.. Haha.. Yelah..saya memang suka buat kek marble memang menjadi gebu lembut..kalau kek coklat ni jarang-jarang sikit buatnya dan kegebuannya tu setakat OK ok jelah...Sedap juga, habis jugak dimakan si kecik adam tu bila saya wat kek coklat. Hihik.. Alahai anak, sudah pandai kamu nak membandingkan itu ini yer. (^_^)

Nota : Dalam duk ngilu sakit gigi yang kekadang tu pun tetap makan manis-manis jugak tau.. Hihi..

3 Komen Cerita Hati:

inazamri said...

dah la akak pun tengah tingin kek coklat ni...dtg sini ada kek yg diidamkan lak...kena cari gak ptg ni

Chic Na said...

cikna pun dah ikut teringin ni. huhuhu..

Masya said...

jujur lg ikhlas adam komen kikikikiki... anak² x pandai berbohong

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute