Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Tuesday 5 March 2013

~Happy Birthday Manja Ibu~


5 Mac 2013 ~ Genaplah putera sulungku 4 tahun. 
SELAMAT HARI ULANG TAHUN KELAHIRAN SAYANG...........
Semoga anak ibu sentiasa dilindungi-NYA Yang Maha Esa.
Dikurniakan kesihatan yang baik berpanjangan.
Berjaya serta cemerlang di dunia dan akhirat.
Semoga manja ibu membesar menjadi hamba yang sentiasa taat pada Allah s.w.t, menjadi anak yang sentiasa berbuat baik pada ibu dan abah dan menjadi insan yang berjasa kepada bangsa dan negara.
 IBU dan ABAH SAYANG KAMU.
 `Happy birthday Adam~ We Love You So Much~
 ~Special cake from ibu to you~
Adam mintakkan saya buatkan kek untuk dia dna lukis gambar ultraman. Terpaksalah usaha jugak buat walau sedikit penat. Comot tapi bolehlah... Sponge kek tapi buttercream saya tersilap resepi terlebih gula aising, jadi tak mengancam sikit rasanya. Huhu.. takpelah janji otomen kan...  :)
Hati saya cukup tersentuh bila adam ucapkan, "Terima Kasih Ibu sebab buat kek otomen kat adam" dan dia cium pipi saya... Satu ungkapan yang ikhlas dari hati anak kecil itu cukup buat saya terharu.. Ibu sayang Kamu dak Adam.
~Hadiah dari Ibu dan Abah~
Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku cuba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia.

1 Komen Cerita Hati:

P#eoniX said...

terharu sungguh lyrik akhir tuh!!!!happy bufday to adam....smoga panjang umur dan murah rezeki!!!huhuhuhh!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute