Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Saturday 29 December 2012

Kami.........


On lappy.... online blog. Mula-mula nak menaip, terus rasa kelu kaku jer nak tulis ape. Hihik.. Inilah dia penangan lama menyepi kan.. :)

 Saya yang sudah bertukar.. Hehehe. Sekarang dah 19++ weeks... Kecik je perut sebab saya pun kecik kan.. Adam dulu pun memang lahirkan dia kecik.. Tapi harapnya kali ni baby besar sikitlah dari abang adam dia. Susah jugak kalau orang payah naik berat badan ni walau pregnant kan.. Saya memang bergantung sepenuhnya pada susu anmum materna dan pil vitamin sepanjang kehamilan. Alhamdulillah, saya tak alami alahan teruk sangat dan sama jugak masa pregnantkan adam dulu pun begitu gak. Cuma selera makan jer yang memilih.. Normallah kan. Saya tengah cuba berusaha untuk nak naikkan berat 2kg sebulan berbanding 1kg sebelum ni. Untuk bagi baby besor sikit sebab hari tu doktor scan, katanya baby kecik sikit. Adam teruja tau dengan bakal adik dia nih. Setiap hari dia akan cium perut saya dan sembang dengan adik dia.. Doakan saya dan baby sihat-sihat yer..

 Dan ini............ Pic terbaru Adam.. Main games je kerjanya..

2 Komen Cerita Hati:

Chic Na said...

dah nampak baby bump. cpt je rasa. ;)

Masya said...

mmg comel pun perut ayu ni..
takpalah baby lahir kecik janji sihat..
tgk abang adam dah makin tembam skrg..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute