Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Thursday, 22 August 2013

~Dhia dah 3 bulan~


Hari ni pergi checkup Dhia kat rsat.. Patutnya lastweek lagi tapi sebab syok cuti beraya, tangguh lewatkan seminggu.Hihi..
Berat dhia dah bertambah dan dah kuar dari zon kuning.. 4.8kg sudah. Alhamdulillah..

Perkembangan Dhia 3 bulan... dia dah boleh tegakkan kepala dan leher serta badannya memang dah keras dah. Dah pandai balas agahan orang. Suka main jari jemarinya dan hisap jari dia. Dhia sekarang dah boleh mengiring dan dalam proses nak belajar meniarap... Tengah gigih dia berusaha tu.. Nak ngangkat bahu tu yang kurang boleh lagi.. 
 Hobi baru dhia... Hihi.. semua dia nak masuk mulut..
 Dhia tengah berusaha nak belajar meniarap... Good Luck cayang!!!
Ibu pun nak jugak kan... Hihi.. Lagi satu hobi dhia.. suka buat moncong mulut. (^_^)

Ya Allah... lindungilah anak-anakku.. Peliharalah mereka. Kurniakanlah mereka kesihatan yang sentiasa baik dan jadikanlah mereka anak yang cerdik pandai, soleh dan solehah. Amin...

6 Komen Cerita Hati:

Sya Mimie said...

comelnya dhia.. tmbam, gebu.. :)

Puan Kutu said...

hehe dhia comel..tak lama lg pndai la meniarap..afia ni berat bontot.haha

Chic Na said...

cepat je kan.. rasa cam baru lagi dhia lahir. ;)

P#eoniX said...

comel muncung mulut tuh!!!heheheh....

Puan Kutu said...

kem kelubi mana ni?husband ayu tudm ke army?sy dok sg petani..:)

Masya said...

bula kemain dhia tak da rambut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute