Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Friday 25 September 2015

Aktiviti dhia : sepit baju dan mancing sukukata


Penyepit baju ni memang jadi bahan kesukaan saya untuk jadikan bahan belajar anak anak.
 aktiviti begini sangat membantu kemahiran motor halus anak. Sepit baju dan bekas apa apa je..saya guna bekas mandian yang dah lama..ringkas dan jimat. Anak pun enjoy je duk main sepit sepit tu.. :)
 Mancing sukukata. Flash kad dari buku bacalah anakku dan diletak klip kertas.. pancing tu diy je dan boleh guna banyak kali..
semoga anak anak ibu membesar dengan sihat dan menjadi anak soleh dan solehah.. aamin.

2 Komen Cerita Hati:

eellee said...

Pancing tu macam mana? Letak magnet ke?

Puan Kutu said...

Enjoy dhia main sambil belajar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute