Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Sunday, 15 September 2013

Dah pandai skodeng!!


Tinggal sekejap lappy..memang on blog dan fesbuk sekali. Biasalah sambil online sambil buat kerja rumah.. Hihi..
Tengok-tengok kan dalam diam ada orang skodeng pulak dah..
v
v
v
v
v
v
Haaa tengok anak soleh saya ni dah pandai skodeng blog ibu dia.. Amboih kan dia.. pandai pulak dia pilih baca kisah entri dia yang lama-lama tu. Maklumlah sejak dah pandai baca ni kan..memang tak boleh tengok free lappy tu... mulalah nyibuk dia nak nengok dan klik situ klik sini.. Nak baca itu nak baca ini..

Pasal blog ni kan.. dia kata.... "oo cerita hati.. tu ibu buat sebab sayang kat Adam kan..." katanya kan. Emm kompius jugak nak faham makna di sebalik kata-kata dia tu.. Mungkin dia maksudkan saya letak gambar-gambar dia dan cerita ceriti tentang dia tu menurut dia menunjukkan saya sayang dia kot. Hihi.. memanglah nak oii.. semuanya untuk kenangan ibu, kenangan awak dan kita nanti.. Semua kisah awak banyak ibu catatkan disini. Memang ibu sayang awak pong!! Harap anak-anak ibu pun sayangkan ibu.. (^_^)

6 Komen Cerita Hati:

Sya Mimie said...

hbislah kecik2 dh pndai skodeng blog ibu dia..hehe
xpelah kak..smpai dia besar nti, dia lebih menghargai ibu dia.. :)

Chic Na said...

wahh adam dah pandai baca blog.. nnti berebut lappy dengan ibu.. huhu..

Puan Kutu said...

pandai adam..dh expert baca la nie..tahu je ibu buat blog cerita pasal dia..

Joanna Yunus said...

Selalu kalau blog kaum ibu apa lagi kalau bercerita mengenai anak2 kan

Masya said...

hihihihi.... kan dah kene sekodeng, amir pun sejak pandai baca ni.. paham dah kalau bukak blog

LYAfrina said...

tp ,.mmg kt buat blog utk ank kt baca kan.. syukur, adam dh boleh mbaca..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute