Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Wednesday, 17 July 2013

~Lukisan Comel Adam~


Saya check beg Adam dan itu memang menjadi kebiasaan saya check beg dia setiap hari untuk sekolah esoknya, tengok pensel warna dia tajam atau tak, kalau tumpul, kena tajamkan pensel dia tu. Semalam nampak lukisan kat kertas A4 ni ada dalam beg dia. 
v
v
Saya tanya, "Apa tu Adam?". "Ni Adam lukis raksasa masa kat sekolah, cikgu bagi kertas, pastu Adam lukislah.. Cantik tak ibu? Adam lupa nak tunjuk kat ibu", katanya kan. 
Kiki.. cantiklah kot. Haih berimaginasi betul budak ni kan..Raksasa colourful gitu. kaki je tak siap kaler tu.. Inilah lukisan comel Adam dan bila dia berimaginasi beginilah hasilnya. Tambahan pula suka tengok otomen.. (^_^) 

5 Komen Cerita Hati:

Sya Mimie said...

bg budak2, tu dah ckup cantik..tp bg ibunya, terasa lucu.. :)

Chic Na said...

selalu raksaksa buruk.. ni raksaksa comel. huhu..

busy sikit ayu.. tmbh bulan puasa ni. hihi..

P#eoniX said...

adoilah!!!!pengaruh otomen...hakhakhak!!!!

Masya said...

raksaksa .. gegegegege ....

Puan Kutu said...

macam ni dah kira pandai betul adam lukis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute