Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Sunday 11 March 2012

Pistachio Dayana - Best.....






Hari khamis lepas, tengok satu citer kat TV9. Tajuk nye Pistachio Dayana. Layan punya layan, rasa macam jatuh cinta pulak kat citer ni. Hehehe. Nextweek kena tonton lagi nih..






Pistachio Dayana : Mengisahkan kisah cinta dua orang remaja iaitu Dayana dan Ikhwan yang terjalin melauli facebook. Namun, di dunia realiti, mereka tidak ubah seperti anjing dan kucing. Dayana tidak mengetahui bahawa Ikhwan Peas yang selalu chatting dengannya adalah Ikhwan tetapi Ikhwan tahu yang Pistachio Dayana adalah Dayana. Bagaimana kesudahan kisah cinta mereka? Jom tonton............





ihsan pokcik goggle

Disiarkan setiap hari khamis di Slot Aurora TV9 pada jam 8.30pm bermula 8 Mac 2012. Drama 13 episod ini menampilkan pelakon-pelakon baru seperti Nuremy Ramli, Adey Safren dan Shima Daud.


p/s :  Sekali sekala layan citer cintan2 mcm ni best jugak. hehehe... Rasa sweet jer.


3 Komen Cerita Hati:

cheqna said...

tertengok gok kejap hari tu
tapi cheqna kalu citer malam2 ni payah ket nok layan..wat guane wehi tido awal
hahahaha

AdaM Hawa said...

tengok gak cite tu.. cam leh layan coz awal tayangan dia.. hehehehe

rieda_ffya said...

ckp malas nk layan channel tv9...tp kalo diprovok bole tumpang layan la....lg 1 nk tgk citer tgk sape hero...yg best tu nnt citer ye ayue.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute