Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Friday, 7 September 2012

Adam dan Badminton - Part II


Sambungan dari part 1..............

Apa abah suka, dia pun suka. Apa abah nak buat, dia pun nak buat jugak. Inilah dia anak abah.. :)
Abah suka berbasikal, dia pun sibuk nak berbasikal jugak.. Abah suka badminton, dia pun sibuk nak suka jugak.. Hahaha.. Nanti bila besar mesti boleh jadi kawan abah kan, pastu jalan dengan abah jer tak bawa ibu sama dah.. Hihik.. Tapi bila kena marah dengan abahnya, Ibu jugak dia cari kan... :)
 Masa untuk beraksi pun bermula...
 Adam yang bijak mencari idea. Dia ambil kerusi untuk jadi tinggi sebab dia kata tak sampai nak pukul tu lepas jaring.. Hahhaha...
 Lakonan je lebih dari mainnya.. Hahaha..
 Sudah mula menunjukkan minat yang sama dengan abah. Tapi adam kecik lagi nak betul-betul tunjuk minat dan pandai main pun.. :)
 Abah ajar adam cara pukul.. Fokus jugak si kecik ni belajar.. Hihik.. :)
Bakal pemain badminton negara ke? Hehee. Harapnya begitulah kan.. Manalah tahu satu hari nanti kan... Mudah-mudahan anak ibu ni menjadi anak yang berjaya suatu hari nanti. AMin..

4 Komen Cerita Hati:

P#eoniX said...

gaya dah hade dah tuh....pemain badminton negara....amiiinnnn...n'way sorry x sempat nak jengah blog ko...coz bapak haku kene operate ulser usus bocor dan batu karang...nanti haku hapedate kat entry haku yek...mungkin sok kalau dah sehat sepenuhnya aku pasti kembali menaip entry seperti biasa....doakan aku yea...thanx...

rieda_ffya said...

hahhaa..suka tgk pic adam men badminton...so ayue jd penonton je la erk..

Cikgu Ma said...

adik bongsu mcm ni la kecik2 dulu..apa abah makan itu lah yg dia suka..esok dia dh stat upsr

♥ ROS ♥ said...

Bersemangat die nak main..chaiyuk2 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute