Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Sunday 17 November 2013

Dhia 6 bulan dan baru belajar fasa merangkak


Dhia dah 6 bulan... checkup khamis lepas berat tak naik banyak pun tapi tinggi banyak naik. 6 bulan baru 5.7 kg.. Hihi.. dia tak tembam pun tapi syukurlah dia sihat dan cepat juga belajar. Dia dah meniarap terlentang + guling-guling sudah... dan sekarang duk sibuk nak belajar angkat bontot. banyaknya bergerak reverse ler dhia ni..


huhu... seksi you!!!
Semoga awak membesar dengan sihat dan kuat yer sayang.. Ya allah..lindungilah anak-anakku dan insan-insan yang ku sayangi.. Amin.

4 Komen Cerita Hati:

Puan Kutu said...

amboi seksi dhia angkat bontot..sama amcam afia la,dok cuba2 agkt bontot je..tp bab meniarap menelentang pusing2 guling2 mmg expert la..

sy tgok dhia nmpk tembam sikit,baby dh start 6bulan dh kurang tido mmg la tak naik berat byk dah.Afia pun sama

LYAfrina said...

yeay..nanti golek sana sini la dhia ye.. tiba2 myusup bwh kerusi..

Masya said...

membesar bagai juara ni.. dah macam ayahnya jer.. walaupun muka mcm abg adam..

Unknown said...

sama mcm anak saya jgk..tp dia baru 5 bulan..

btw, saya baru mulakan blog,,sudi2la jenguk ye..bg support utk sy..

http://sweetlittlemom.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute