Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Wednesday 11 December 2013

~Perkembangan Dhia 7 bulan~


Dhia sudah 7 bulan...
dah boleh tergolek terlentang.. siap guling-guling lagi dan laju jer menyusur ke depan. merangkak malas kot walaupun dia dah boleh angkat bontot dan bahu. sekarang dia gigih nak belajar duduk.
dah pandai tegur orang dan dah pandai kuarkan jeritan yang kuat konon lawan jerit dengan abang dia. tengok abang lompat, lari jer... dia yang excited lebih dan duk gelak-gelak tengok abang dia.

 ~Dhia 7 bulan~
Dhia sayang abang Adam. masa ni dua-dua tido sebenarnya. saya kat dapur.. tiba-tiba tengok Dhia bangun... dia guling-guling pergi dekat dengan tempat abang dia tido. lepas tu dia sandarkan kepala atas badan abang dia.. sayangnya kat abang ehh.. agaknya nak kejutkan abang dia kot ajak main.. yang tak menahan tu tangan dia pegang tangan abang dia...  Semoga anak-anak ibu membesar dengan sihat dan kuat serta menjadi anak-anak yang taat, soleh dan solehah. Ibu dan abah sayang kalian berdua..

4 Komen Cerita Hati:

Puan Kutu said...

alahai sweet sungguh awak ni dhia..geram tgok..comel sungguh..

afia tak laju menjulur kedepan..dia pusing2 je..klu nk jalan jauh sikit dia golek2..

Kasih Salina said...

salam..seronok tengok perkembangan anak2..

Unknown said...

makin chomellah dhia nie..muka cam adam gak sikit..ehe

Unknown said...

alahai cumilll...nak ajak abg adam main la tu ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute