Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Friday 25 October 2013

Berkaseh dengan Qaseh Gold


Saya mula tertarik dengan produk ni bila selalu baca komen-komen yang baik di wall fesbuk rakan fb saya..junior masa saya tinggal di asrama zaman smk dulu. Kebetulan masa balik kampung hari tu, saya text dealer produk ini dan beli terus dari dia. Saya baru amalkan hampir seminggu dan mula rasa kesannya bilamana susu menjadi semakin banyak. Memang berbeza sangat. Sebelum ni, Dhia selalu merengek di awal penyusuan sebab dia kena berusaha keluarkan susu dengan gigih tapi sejak saya minum qaseh ni kan.. cepat je susu mengalir keluar dan Dhia pun puas menyusu. Selain itu jugak kan, saya rasa cepat jer susu menjadi penuh. Badan pulak rasa lebih segar sedikit. Alhamdulillah..

Adam pula saya belikan qaseh junior sebagai suplemen tambahan untuk dia dan nampaknya Adam sukakan rasanya.

Saya mencuba Qaseh Adinda dengan belian harga RM70 manakala Adam saya belikan Qaseh Junior RM60.

Qaseh Gold membantu memberi faedah : membekalkan tenaga, awet muda, membantu usaha mendapatkan zuriat, menguatkan sistem imun, melancarkan darah, memperbanyakkan susu ibu, menstabilkan hormon, menstabilkan mood, mencerdaskan minda, melawaskan pembuangan, mempercepatkan proses penyembuhan, mengawal tekanan darah dan menaikkan seri wajah.

Qaseh Junior : Membantu meningkatkan tenaga, mencerdaskan minda serta menyokong tumbesaran dan sistem imun tubuh yang lebih kuat.

Kalau ada yang berminat bolehlah dapatkan info lebih details dari Puan fatin kat SINI.

2 Komen Cerita Hati:

Puan Kutu said...

klu produk tu serasi dengan kita memang berbaloi amalkan..

Masya said...

sy mmg tgh mencari² produk ni tau.. sshnya nak jumpa org jual.. nnt sy bukka link ayu bg ni.. tq eh ayue...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute