Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Friday 13 September 2013

Khas untuk kamu sahabat Maya

Bukak blog... tengok update entri dari dia seorang sahabat maya yang mula saya kenal sejak saya mula kenal dunia blog ni. Dia sahabat yang memang saya tak pernah kenal siapa dia? tak pernah jumpa dia dan hanya medium inilah yang mula saya kenal dia dan bersahabat dengan dia. Di sini... dunia blog. 

Saya sedih bila dia kata dia mahu undur diri dari berblog selepas ini.. Saya tak pasti atas sebab apa dan mungkin dia punya alasan sebab musababnya tersendiri. Tapi sungguh saya rasa sedih. Walau saya tak kenal siapa dia dan tak pernah jumpa dia tapi dia selalu jenguk saya di sini, membaca setiap entri saya dan komen-komen dia yang boleh dikatakan sentiasa ada di setiap entri saya. Boleh dikatakan dia penyokong setia blog saya ni. Terima kasih aku ucapkan pada kau Pheonix. 

Pernah saya terbaca komen dari dia yang katanya ada anak jiran belakang rumah dia macam muka Adam dan bila tengok budak tu, dia ingatkan Adam.. nampak tak kat situ betapa hebatnya bersahabat dalam dunia blog ni.. walau tak pernah bersua tapi rasa macam rapat kan... sebab tu saya sedih kalau tiba-tiba dia mengundur diri. 

Pheonix atau Naz... Aku harap kau okay dan aku harap kau ambillah seberapa banyak masa yang kau perlu tapi aku harap nanti bila kau dah okey... kembalilah berblog semula yer..
Terima kasih sebab sentiasa sudi jadi pengunjung setia blog aku.
Semoga persahabatan ini tetap diingati.
Aku doakan semoga kau sentiasa baik-baik dan berjaya dalam apa jua yang sedang kau usahakan.. 

Nota : sorry ada guna 'aku' dalam entri kali ni..

4 Komen Cerita Hati:

P#eoniX said...

slm...terkesan aku dari entry neh...terharu sesangat...apepon kite masih still berhubung kan??aku masih simpan lagik kertas yang ko bagi masih terselit rapi dalam kenangan aku sepanjang berblog dan aku percaya kata-kata tuh memang membuatkan aku bersemangat...thanx ya!!!kalau ade jodoh pasti kita bertemu...insyAllah...x tau aku nak cakap camner...sedih sangat nak pisah dengan ko jugak!!!uwaaaa!!!!

Puan Kutu said...

kenapaekk tetiba nak berhenti berblog..esti beliau ada alasan munasabah..klu ye pun boleh bercuti,nti smbung semula menulis..jgn la stop terus..sedih rakan2 blog nti..:)

Syamimi Saad said...

pheonix pun salah sorang pengomen tegar blog saya..

Masya said...

kalau kwn² alam maya yg selalu dah baca blog dia tetiba menyepi dr dunia blog mesti rasa lainkan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute