Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Monday 26 August 2013

Bila suka Ben 10....


Anak lelaki... sememangnya peminat setia segala kartun superhero. Adam ni segala superhero dia suka.. mula-mula ultralman, lepas tu bertambahlah macam-macam lagi.. saya sendiri pun tak tahu.. Kalau citer otomen tu, berulang kali duk siar kat ceria tu pun dia tengok jer..haish.. yang saya ni naik muak dah nengoknya ulang citer sama.. kiki terpaksa tengok jugak ler saya ni, kalau tak memang berebut remote tu.. Tapi budak-budak mana pernah rasa boring kalau citer yang dia suka kan.

 Ben 10 pun salah satu kartun kegemaran Adam dan salah satu benda yang menarik hati Adam bila nak beli sesuatu barang.. Macam baju ke, kotak pensel ke.. haa semua dah pandai pilih sendiri dah nak yang mana.

 Buku pun nak ben 10??
 Beg ni... asalnya saya yang nampak dulu. comel lak nengoknya. Panggillah Adam suh pilih nak kaler mana sebab ada dua kaler.. hitam dan hijau.. so dia pilih hijau. Murah je kot baru 16 hinggit.. Adam kata ini beg raya sebab dia nak bayar pakai duit raya dia beli beg ini.
Sepertibiasa... kalau beli benda baru.. akan dibawa tido sama ler jawabnya.. (^_^)

3 Komen Cerita Hati:

Chic Na said...

kikiki.. siap bawak tido tu yg xtahan.. hehe..

Puan Kutu said...

comel..sama macam aiman,bnda baru kemain syg,bawak tido macam ni gak..lepas seminggu lesap ntah kemana.haha

Masya said...

kikikiki .. mmg mcm tulah kalau tgh minat kan.. layankan jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute