Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Monday 1 July 2013

Bila Adam Nak Jadi Cameraman


Cerita petang semalam :
Diambilnya handset Su Mia dia (adik pompuan saya yang tengah cuti semester datang lepak rumah saya), kemudian dia mula melilau cari bahan nak ambik gambar. Lawak betul dak Adam ni.. Siap nonggeng,baring..pastu berdiri.. Wah gaya cam hebat je ngambil gambornya. Ini semua terpengaruh dengan abahnya kot. Abah Adam bab cari angle gambar memang terbaik, sanggup baring dan pelbagai aksi lagilah, maklumlah dah pernah kursus fotografi, itu yg tahu lebih sikit kot dan kalau saya ni pulak, amik gambar memang main belasah je. Asal boleh sudahlah.haha..
v
v
Mainan dia pun boleh jadi mangsa ujikaji dia..
 Minyak johson adik dia pun jadi mangsa gak.. tergelak saya nengok gelagat dia.
Adiknya tengah tidur pun dikacaunya.. Adoii ini budak kan..ini semua gara-gara terpengaruh dengan ibu dan abah yang suka amik gambor.. Itu yang dia pun nak jugak..Haha.. Yang tak tahan tu, dia siap gi buka peti ais cari bahan makanan nak amik gambar makanan tu. Dah dia selalu tengok ibu amik gambor makanan kan. Pasni belajar upload dlm fesbuk dan blog lak yer dak Adam.. Hahaha.. (^_^)

3 Komen Cerita Hati:

are_lin@yu said...

wahh adam bakal cameraman ni.hehe

Puan Kutu said...

ada bakat adam ni jadi cameraman.semua benda nak di snapnya..comel sungguh!

P#eoniX said...

blaja amik gambar pasneh dapatlah tengok hasil jurukamera dak adam neh!!!hehehehe.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute