Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Thursday 4 July 2013

Adam dapat surat wakil pertandingan....


Balik dari tadika tadi, dia tunjukkan saya surat ni dan siap tolong bacakan lagi..
V
V
V
Surat untuk pertandingan mewarna Ahad nanti. Tahniah dan syabas anak ibu.
Mulanya saya ingatkan semua murid kena pergi rupanya Adam wakil tadika dia untuk umur 4 tahun, cikgu dia hantar mesej baru saya faham. Katanya Adam terpilih sebab cikgu tengok dia kaler kemas dari yang lain. Ini akan jadi satu pengalaman baru buat Adam nanti dan harapnya Adam dapat buat yang terbaik. Tahniah sayang.... ibu bangga dengan Adam. So, dua hari ni kena praktis mewarna dengan baik lah yer terutamanya macamana nak pilih kaler yang betul untuk satu-satu gambar benda tu. Dia memang kaler ok, tak comot sangat cuma dia suka kaler gambar tu sesuka hati je pilih kaler. Macam rambut dikalernya oren lah pink lah..Kihkih.. Nanti ibu ajar yer...

Nota : Really proud of you dak Adam. Do your best!! Tak mengharapkan sangat kemenangan tu cuma mengharapkan Adam berusaha buat yang terbaik dan dapat tambah pengalaman baru untuk diri dia sendiri.

5 Komen Cerita Hati:

kasihibu said...

semoga berjaya adik adam...

kasihibu said...

kena rajin bagi dia mewarna selalu sebab kemahiran dia di situ

P#eoniX said...

pencapaian baru!!!semoga berjaya yek!!!!hehehehe...

Puan Kutu said...

congrats adam..nmpknya adam terbaiklah sbb tucikgu pilih..tak menang pun takpe,yg penting pngalaman tu..selamat berjaya buat adam..:)

Masya said...

adam dah pg saya baru baca entry ni kikikikiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute