Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Wednesday 19 June 2013

~Penangan SSID~


Mula-mula drama itu ditayangkan... saya tak tengok sangat pun first episod tu. Tak silap saya dah episod keempat kot baru saya tengok beria. Wahhh best gak citernya.. itu yang setiap hari jumaat, malamnya memang setialah depan kaca tv layan drama SSID ni. Comel tengok watak syaf lakonan Tizz zaqyah tu dan suka tengok dia pakai tudung dalam drama tu, nampak sangat comel. Ekceli seyes saya tak tahu pun yang drama tu asalnya dari kisah dalam novel. Dah tahu tu kan mulalah nak mencari novelnya juga. Hahhaa.. Tapi hari ni baru dapat baca novel tu. gara-gara Mr.Hubby. Ekceli dia pinjamkan untuk saya dari kawan tempat kerjanya.. Huhu..kenapa tak beli je erk? Oo saya ni jenis yang baca sekali jer... itu yang pinjam ajelah bila ada yang sudi memberi pinjaman. Mekaseh kepada kawan Mr.hubby iaitu Kak Lin..Hihik.. (^_^)
Kalau orang lain mampu habis baca novel dalam satu hari je.. Tapi saya mahunya dua tiga hari kot.. Haha.. Baca novel ni feeling dia kena lebih sikit..Bila dah start baca, nak berenti tu kemain susah, kalau boleh nak baca lagi, lagi dan lagi. Tapi sebab dah ada baby kecik ni, kenalah pandai-pandai cari masa. 

3 Komen Cerita Hati:

Chic Na said...

cerita ni comel2 je kan.. hihi.. sempat lagi ayu baca novel ye.

Puan Kutu said...

dh lma tak layan drama n novel.tp cerita ni mmg comel

Masya said...

tengah baca novel bila hati kata sayang tulissan marrisa best jugak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute