Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Saturday 15 June 2013

Buku Library dan Tambah Koleksi Buku Aktiviti


Menambah koleksi buku aktiviti Adam.. Memang dah menjadi kesukaan membeli buku untuk dia dan harapnya Adam rajinlah membuatnya. Buku ni saya beli beberapa hari lepas.. Haha.. Saje keluar ambil angin buat hilang stress walhal belum habis sepenuhnya tempoh pantang.. Bawak Dhia tapi  baru je masuk kedai buku, Dhia menangis dan mulalah gelabah nak balik. Alang-alang dah sampai tu, Mr. hubby suruh beli jugak ler apa yang nak beli. Itu yang dapat rembat gak beli buku kat Adam. Lepas tu terus ler balik rumah dan tak singgah mana-mana dah.. Risaukan Dhia jelah kan..
 Saya suka beli buku sunshine series ni sebab ikut peringkat umur. Harganya Rm2.90.
Ini pulak buku pinjaman Adam di library. Dia ajak abahnya gi library. Rindu kot sebab memang dah lama kami tak bawa dia gi library. Sejak Adam dah boleh membaca, Adam pilih sendiri buku-buku ni. Alhamdulillah... Ini pun salah satu cara nak bagi Adam lebih lancar membaca. Inshaallah.. 

3 Komen Cerita Hati:

Chic Na said...

seronok la adam dapat buku baru.. dhia tak suka jalan2 ke? hehe..

Puan Kutu said...

yey adam dpt buku baru..ibu langgar pantang ye siap keluar g kedai buku?hehe..

Masya said...

bgsnya adam, banyaknya buku.. nak bwk amir pg pustakaan jugak.. tp x sempat2.. tgh cr masa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute