Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Wednesday 17 April 2013

Learn ABC again and again.....


Abc lagi.. dan lagi. Selagi boleh kan. ... (^_^)
 Alphabet matchup clothespins.. Tool di saya dapat dari SINI. Clothespins tu memang terpaksa guna yang plastik je sebab susah dah nak dapat yang kayu.. sudahnya guna jelah sticker lekatkan yang ditulis huruf-huruf kat clothespin tu.
 Adam yang sentiasa suka dengan aktiviti belajar camgini. Ternyata memang banyak membantu dia belajar kenal huruf.
 A-Z spoon match games. Pun dari web itu juga bahan dan ideanya. Hihik.. Spoon tu saya beli kat kedai dua hinggit je dapatlah satu plastik 36 pieces. Yang diguna 26 pcs aje, selebihnya masuk dapur.. (^_^)
Yang ni games ice-cream ABC.. Adam cakap aiskrim panjang.. Yelah udah ABC tu banyak kan..jadilah panjang. Save bajet sikit sebab just pakai paper clips je untuk lekatkan huruf-huruf tu. Muahaha.. Asal boleh jer... 
(pic sebelah kanan ni ekceli adam tengah control tahan nak membuang............tut...... comel tak?haha.. saya memang dah agak dah yang dia nak membuang bila muka camgini. Disebabkan ibu nak ambil gambar dia tu yang duk tahan jer.. Hahha..)

1 Komen Cerita Hati:

Chic Na said...

mmg fun la belajar mcm ni. teringin lak nak join. hihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute