Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Thursday 4 April 2013

Apakah?


Lately ni.. saya cepat betul rasa penat + sakit pinggang dan belakang.. Emm.. takdelah pulak rasa kontraksi sakit perut ke apa, cumanya rasa tak selesa bila baby duk pusing2 gerak jelah kan. Tapi memang tidur malam saya tak berapa nak lena dan hanya boleh tidur posisi terlentang aje dan tak boleh mengiring.. Kalau mengiring, makin tak selesa jadinya. Perut saya memang kecik comel jer, mungkin kulit perut saya ni nipis dan saya sendiri pun yang jenis kecil molek je.. Hihik.. 

Saya sebenarnya dah lupa cmne entah rasa kontraksi nak bersalin.. Tapi dah siap letak dah dua beg barang-barang ibu & anak standby if emengercy ke apa kan. Walau penat-penat kan, tetap jugak suka berjalan ronda sana sini tau. Turun naik tangga tak usah cakap lah, dah rumah saya ni levelnya tingkat 2, maka hari-hari kena turun naik tangga hantar dan amik adam sekolah. Kalau abah adam free bolehlah dia yang pergi hantar amik tapi selalunya sayalah.. Apakah sebab-sebab itu saya jadi cepat penat..?? Saya baru 33 weeks.. selalu pesan dan cakap-cakap kat baby ni biarlah keluar ikut due nya cukup 40 weeks.. Saya tak ready lagi.. Risau + bimbang + takut + tak tahu dah rasa apa... Hihik.. (^_^) Doakanlah yang baik-baik untuk saya yer..... 

2 Komen Cerita Hati:

PERMATABIRU said...

klu rasa x selesa cepat2 jumpa doktor..take care..

Chic Na said...

err cikna lagi la takde pengalaman. hehe.. tp org cakap banyak berjalan bagus kan, senang bersalin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute