Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Saturday 30 March 2013

Bila dia dah mula faham...........

Adam masuk bilik dia............ ingatkan buat apalah pagi-pagi kan lama-lama dalam bilik dia tu. Rupanya dia duk syok pikir nak tukar day, date dan weather kat calendar board dia yang dibuat semalam tu. Saya tak suruh pun tau dan dia sendiri yang teringat nak tukar semua tu. 
 Tukar date hari ni....... dia tanya saya hari ni berapa ye ibu? Saya kata 30, so dia carilah 30 dan letak kat ruang date tu.
123 tukar........... nampaknya dia dah mula faham cara nak guna calendar board dan tujuan calendar board ni dibuat. Weather tu pulak, dia tengok hari ni panas, dia pun amiklah gambar sunny letak kat ruang weather tu walau sebenarnya ruang weather tu untuk 5 hari je, saturday and sunday takde..Hihi.. (^_^)

5 Komen Cerita Hati:

fardhila fawwazy blogspot said...

Pandainya dia:-)

Unknown said...

adam cepat blajar...gud boy

Chic Na said...

cepat belajar ni adam. good2. :)

Masya said...

bgslah adam ni... nampaknya lepas ni ayu lg kene cr banyak idea nak bg dia kreatif... sbb adam ni jenis cepat tangkap apa yg diajar...

Unknown said...

pandai adam..moga adam terus berjaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute