Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Saturday 29 September 2012

Adam bakal jadi abang ke?


Gurauan Cik Long adam hari tu duk panggil-panggil  Adam Abang long nampaknya bakal menjadi kenyataan. Keinginan abahnya nak menambah ahli juga nampaknya bakal menjadi kenyataan...
Syukur...... Double Line sudah. Tapi ini saya check sendiri dan belum buat checkup di klinik lagi. Kena buat kad lah lepas ni dan akan berulang-alik lah ke klinik untuk checkup bulanan. Yang bestnya pasti akan ada nurse terkejut dengan timbangan berat badan first timbangan saya nanti. Hihik.. Teringat masa first day buat kad masa pregnantkan adam. Tapi alhamdulillah, sepanjang pregnantkan dia, saya takde masalah sangat cuma waktu lahirkan dia je berlaku komplikasi yang memaksa saya dibedah. Harapnya kali ini pun segalanya akan menjadi mudah untuk saya. Dan yang saya harapkan saya sentiasa sihat dan baby pun sihat. Doakan yang baik-baik untuk saya yer..
Abang long atau abang adam? 

Patutlah selera saya pelik sikit sejak dua menjak ni dan badan rasa macam cepat penat. Pagi-pagi je rasa pening cuma tak muntah-muntah lagi. Hehe.. Kalau masa adam dulu pun memang saya jarang alami morning sickness sebab abah adam yang gantikan saya untuk situasi itu. Kali ini pulak tak tahu lagi ragamnya macamana. Masih baru lagi dan ikutkan kiraan saya dalam 6 minggu kot. Macam tak percaya pulak bila saya check naik dua line dan rasa macam kekok pulak nak kena macamana. Hihik. Kena amalkan pemakanan yang baik dan kena standby minum susu anmum le sepertimana masa pregnantkan adam dulu. 

6 Komen Cerita Hati:

inazamri said...

tahniah dari akak.akak tumpang hepi gak.

Chic Na said...

woww fat double line. tahniah ayu. sah2 la jadi abang adam ni. prefer guna nama dari panggilan. ;)

IntaNBerliaN said...

alhamdulillah.. tahniah... :-)

jaga diri yer

Anonymous said...

tahniah in advance dari KA ye!

Masya said...

alhamdulillah tahniah....

mama aryan said...

insyaAllah..semoga semuanya baik2 sahaja ye ayu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute