Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Tuesday 7 August 2012

Masihkah ada Ramadhan menggamit emosiku


Siapa tengok Drama Masihkah ada Ramadhan semalam? Drama series ni start dari 23 Julai hari tu lagi. Ditayangkan setiap hari Isnin jam 10 malam sepanjang Ramadhan. Hampir dua jam jugaklah bersiaran. Saya memang sentiasa tunggu citer ni kalau hari isnin. Memang tak berganjak ler bila duk ngadap citer ni. Saya layan sorang-sorang jer. Suka sebab ada loghat cakap bahasa Ganu negeri saya.. Hihik.. Lagi satu citer ni memang buat saya emosi sikit.. Banyak kali jugaklah kesat air mata.. Hikhik..
Masihkah ada ramadhan? : Mengisahkan bagaimana Rahman memahami mengapa isterinya, Aminah sedih setiap kali datangnya bulan Ramadan. Harapan Aminah adalah untuk anak mereka pulang. Rahman menyalahkan diri sendiri di atas apa yang berlaku pada anak-anaknya. Ditayangkan di Astro Prima saluran 105 setiap hari Isnin, 10 pm.

Sinopsisnya pendek je dan kurang faham sikit tapi bila tengok dan hayati jalan cerita tu barulah faham.. Rugi kalau tak layan citer ni. Banyak pengajaran yang cuba disampaikan kat situ. Kisah kekeluargaan........ Minggu depan pulak sambungannya. Tak sabar nak tunggu apa kesudahan citer ni..

4 Komen Cerita Hati:

IntaNBerliaN said...

sy xtgk.. xda astro.. hihi

rieda_ffya said...

x sempat nak tengok..

Chic Na said...

tak tengok. rumah takde astro. ;)

Masya said...

tak pernah tgk huhuhuhu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute