Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Saturday 28 July 2012

Siapa boleh tolong?


Sebelum tu, ku nak ucap terima kasih kepada mereka yang sudi follow Cerita Hati. Yang mana follow sebelum ni sudah pun ku follow mereka balik. Cuma ada beberapa orang yang terbaru ni aku macam dilanda masalah sikit bila nak follow diorang balik..

Masalah 1 >>> Dah berbulan jugaklah aku alami masalah ni.. Bila aku nak follow guna button join this site tu, akan jadi macam ni.. walhal sebelum ni aku pakai nama ctayue dan pic profile gambar aku dan adam.. Tapi tak tahu kenapa jadi macam ni pulak.... Tak faham.. Atau boleh je tekan je follow tu? Hish pening aku.......


Sepatutnya ada gambar dan nama ctayue tapi entah kenapa jadi macam ni pulak kuar nama lain dan takde gambor... 

Masalah 2 >>> Disebabkan masalah di atas, maka aku terpaksa meng'follow' orang dengan menggunakan button Tambah di dashboard.. Dulu Ok tapi bila nak follow yang terbaru ni jadi masalah pulak. Aku macam sudah follow orang tu sebabnya link dia dan post terbaru dia ada keluar di dashboard aku tapi bila aku tengok kat kotak follower di blog orang yang aku baru follow tu....... takde pic profile aku sedangkan di dashboard aku ada.. Itu yang buat aku pelik lagi tu.. 

 Di dashboard aku memang ada tapi bila aku nak pastikan aku dah follow ke belum, aku tengok kt kotak follower di blognya, pic aku takde... Kenapa yer camtu..

Aku terpaksa gunakan button 'tambah' ni lah. Selepas tak dapat follow guna button join site tu aku guna yang ni untuk balas jejak follow orang. Tapi sekarang...... bila dah tekan follow, dia kuar 'ralat sedang berlaku'.... tapi tengok kat dashboard ada dan menunjukkan yang aku dah follow.. Kat kotak follower mereka takde pulak.. Pening ku dibuatnye... Hehe.. 
Tolonglah daku!!!! camne nak selesaikan masalah ni dan kenapa jadi camni?? :(

7 Komen Cerita Hati:

jal said...

aah Jal pon jadi macam tu semalam, terus batalkan niat nak follow, tetiba jer nama ngan gambar tu hilang kan

Chic Na said...

cik na pun jd camtu pagi semalam tp lepas refresh banyak2 kali & cuba baru ok. tak tau kenapa.

IntaNBerliaN said...

td sy pun jd camtu tp lps sy pangkah blog tu n masuk lg sekali, terus ok..

rieda_ffya said...

problem sistem kut ayue..sy nk ngajar masih budak baru belajar gak..hee..cube ayue try dr awal solve slow2..maybe kite ade tertekan ape2 kut..

Saleha said...

sayapun jadi mcmtu.. cuba lagi lama2 ok rasanya blog ada masalah

CtAyue said...

@rieda_ffya problem ni dah lama dah..dekat 3 bulan kot.. ayu rs pun ayu saloh tekan benda entah hari tu..terus jd gini.. lepas tu dok reti dah nak buat cmne g..pening jugak..

fardhila fawwazy blogspot said...

kdg2 sistem yg xbtul..huhu..cuba buat esok lusa plk:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute