Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Thursday 19 July 2012

Sebelum dan selepas...


Jeng.. Jeng... Ada banyak bezanya sebelum dan selepas kawen.. Masing-masing dah berubah.. Hihik.
.
.
.
 Normal lah kan... Hehe.. No Comment, nanti dia kata aku bergosip pasal dia pulak.. Ini tandanya pandai jaga perut suami.. Hehee.. :)
.
.
Aku pun compius mana hilangnya tembam aku dulu tu.. Hahaha.. Rasa macam nak kembali macam dulu lah.. Haih, macamana nak naikkan berat ni? Mungkin silap aku jugak kot yang makan tak ikut time dan suka fikir benda-benda yang tak sepatutnya yang boleh buat aku stress.. Huhu... Kena berubah dan lebih berusaha lagik!!! Berat turun mendadak selepas bersalin dan naik pun hanya sikit-sikit je... Alhamdulillah takde masalah kesihatan yang teruk cuma cepat penat sikitlah.. Oh! aku nak berat idealku yang macam dulu.. 

Nota : Sebenarnya ada penyebab lain yang buat berat aku turun mendadak satu ketika dulu tapi biarlah itu menjadi rahsia terpendam dalam hidup aku. Hanya mereka yang terdekat sahaja tahu.. 

3 Komen Cerita Hati:

Chic Na said...

terbalik la. selalunya makin tembam tp ayu makin kurus. huhu.. okla tu. tak yah pening2 nak diet. ;)

Cikrosecute said...

memang beza dulu dan sekrg hihihi lagi2 hubby awak...

Masya said...

hihihihi.. maintaine comell oklah tu...

roti jala tu .. buat mcm biasa kot .. cuma dia boh inti masa nak gulung tu.. hari ni pun mkn roti jala inti karipap lagi/inti kentang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute