Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Friday 8 June 2012

Imbau kenangan dulu dan sekarang..


Tiba-tiba rasa rindu pada kenangan saat Adam yang masih belum pandai bercakap dan baru je pandai nak berjalan. Mengimbau kenangan jap.. :)

Kembali kepada umur Adam yang ketika ini baru 11 bulan. Adam dah boleh berjalan masa umur 10 bulan. Sebenarnya dia pandai berjalan dengan bantuan dari kereta mainan ini lah. Berjasa jugaklah kereta dia ni. Memang dia berusaha sangat nak naik kereta ni. Cara yang dia selalu praktis ialah dengan cara menolak pemegang belakang kereta tu dan sampailah dia berjaya berjalan sendiri hasil usaha tolakan dia tu.
Dan video kat bawah ni masa umur dia 2 tahun setengah. Punyalah dia seronok dapat main kejar-kejar dengan kereta control tu. Kereta tu pakcik Ejam dia yang punya (kawan Abah Adam).
Kadang-kadang sungguh aku rasa rindu masa dia baby dulu tu. Dan sekarang sudah 3 tahun dah dia. Betapa cepatnya masa berlalu. Semoga kamu jadi anak yang baik yer dak Adam.

2 Komen Cerita Hati:

P#eoniX said...

comelnye anak ko mase kecik....huhuhhh!!!

Chic Na said...

nasib baik ada record video. boleh gak tgk2 time rindu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute