Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Saturday 19 May 2012

Tak pernah jemu tengok!!


Setiap orang pasti ada citer yang dia suka sangat tengok dan tak pernah rasa jemu tengok walau dah berkali-kali tengok. Termasuk lah aku jugak yang ada beberapa citer yang aku memang suka tengok. Mungkin citer nya bagus atau ada pelakon yang diminati dalam movie tu kan. :)

CJ7.. tengok hari Isnin lepas kat Tv3. Bila lama tak tengok, rasa syok pulak layan citer ni. Entah lah kenapa tak pernah jemu tengok movie ni. Cj7 adalah dari bola hijau yang dijumpai ayah Dicky di tempat pengumpulan sampah. Aku suka tentang kasih sayang ayah pada anaknya tu, walau hidup susah tapi tetap punya keinginan untuk berikan pelajaran yang terbaik untuk anaknya. Citer yang ada rasa sedih, happy dan kelakar.

Titanic.. semua orang suka kan movie ni. Tengoklah berapa kali pun mesti takkan jemu punya. Termasuklah aku. Kisah cinta yang sungguh best. 'U jump I jump' gitu. Hahaha. Dan yang paling best tengok kapal tu. Rasa macam nak jugak bercuti atas kapal macam tu. Kalau tengok movie ni aku pasti akan berangan sama. :)





The Chronicles of Narnia dan Lord of the Rings.

Sebenarnya banyak lagi.. Kalau citer hindustan, antara yang aku suka tengok mestilah Kuch Kuch Ho Tai.. Hari tu masa tayang kat Tv2 tu, Adam siap nyanyi lagi lagu tu. Hahaha..
Kalau movie melayu, antara movie yang tak pernah jemu atau buat aku bosan ialah 
Kuliah Cinta.. Mengingatkan aku pada zaman kampus. :)

p/s : Sorry agak merapukah entriku kali ni?? Hahaha.. Tak kisahlah. Saje nak citer apa yang aku suka. :)

1 Komen Cerita Hati:

P#eoniX said...

hehehe...sume tuh ske jezz cj tuh lebih suke tengok ngan anak buah jer...hehehe...more preefer kung fu husle...hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute