Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Monday 28 May 2012

-Pembalut gula-gula yang cantik-




Cantik pulak aku tengok pembalut gula-gula ni. Tak pernah jumpa dan itu yang aku pulak teruja bila tengok pembalut gula-gula pun ada gambar barbie.. Gula-gulanya perasa oren. Ini sebenarnya Adam yang pilih sendiri. Dia ambil dan tunjuk kat aku sambil kata gambar barbie doll macam kat dalam TV. Jangan tak tahu yang Adam pun suka tengok citer Barbie tu tau. Hahak... Siapa tak suka tengok citer barbie yang kartunnya sangatlah cantik tu. Hilang stress aku bila tengok citer tu sekali-sekala. Aku pun ada jugak Cd citer2 barbie ni. :)
Cantik tak???

Sebelum akhiri coretan aku ni, teringin rasa hatiku nak ucap ribuan "Terima Kasih" buat kamu dan kamu semua yang sudi menjadi pengomen terhebat di blog Cerita Hati. Terima kasih jugak kerana sudi menjenguk dan meluangkan masa membaca celoteh dan coretan aku kat sini yang kekadang ada mengarut jugak tu. :)

Terima Kasih korang semua. Semoga perkenalan yang terjalin di alam maya ini menjadi lebih erat dan mungkin satu hari nanti kalau berkesempatan boleh bertemu mata pulak kan. :)

5 Komen Cerita Hati:

Ayuni said...

cantik header....

IntaNBerliaN said...

cantik!!

sy pun sk tgk.. hihii

eh, nama sy adalah.. heheh

Chic Na said...

aishh.. bkn je adam, cik na pun suka tgk citer barbie tu. hehe..

err cik na pun terselit eh. itulah kan, sahabat maya. :)

AdaM Hawa said...

alamak!! tergolong la plak.. salam perkenalan.. moga ikatan ini tidak akan terputus.. ;)

rieda_ffya said...

hehe...mmg comei..mesti nk mkn syg kan ayue...x sangka si adam suke tgk citer berbie tu..macam pompuan laks..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute