Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Thursday 3 May 2012

-Masterchef Selebriti Malaysia-




Sedang asyik ber fesbuk, nampak lah post wall pasal masterchef selebriti Malaysia. Wah... Macam best ni dan harus tonton. Sekali sekala best gak kalau tengok artis kita pulak yang main masak2 kan.

KUALA LUMPUR, 28 MAC 2012 :  Buat julung kalinya, Malaysia bakal dipertontonkan dengan keletah serta aksi selebriti tanah air di dapur dalam program MasterChef Selebriti Malaysia yang akan bersiaran di Astro Ria (saluran 104) mulai 26 Mei ini. Antara selebriti tanah air yang bakal terlibat dengan program tersebut termasuklah Serina Redzuawan, Siti Sarah, Jehan Miskin, Tomok, Karl Shafek, Datuk Fazley Yaakob, Farouk Hussein, Major. Dr. Faiz, Angah Raja Lawak, Raja Azmi, Soo Wincci, Juliza Adzlizan, Thanuja, Salamiah Hassan, Azwan Ali dan Louisa Chong. Nak baca selanjutnya kat SINI.

Jadi jom ramai-ramai tengok rancangan ni pada 26 Mei nanti kat Astro Ria.. Mesti best ni.. Antara ramai2 tu aku nak tengok Tomok & Angah Raja Lawak tu masak.. Boleh ke diorang ni masak erk?? Yang angah tu kan mesti tengah masak pun boleh buat lawak dan mesti ceria je dapur tu nanti... Hehehe... tak sabar nak tengok!!!

1 Komen Cerita Hati:

LYAfrina said...

wah.ada utk selebiti plok.. ok gak tgk artis tnjuk skill kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute