Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Sunday 20 May 2012

Masih Tak Faham!!


Benarkah yang google akan delete blog kalau kita login menggunakan email lain selain gmail?? Serius masih aku tak faham. Aku buat blog ni akhir bulan Jun 2011 dan daftar blog menggunakan akaun email yahoo. Sehinggalah baru-baru ni aku terbaca beberapa entri dari bloger lain pasal isu ni. Aku pun gelabah lah jugak kalau betul ada sesi delete tu, sayang pulak rasa walau aku masih baru dalam dunia blog ni tapi aku sayang pada blog coretan kisah aku dan family aku kat sini. Tak mahu lah benda camtu terjadi kan.

Aku pun create lah gmail punya account tapi masih ragu-ragu untuk men 'delete' account yahoo di setting admin/author bahagian permission tu. Sebab bila aku login pakai email yahoo automatik jadi google acc mail yahoo tu. Itu yang aku tak faham tu. Tapi ramai yang galakkan login pakai gmail aje untuk elak benda-benda tak best kemudian hari. Emmm... Aku masih tak faham. Siapa boleh fahamkan aku erk atau ada yang masih tak tahu pasal ni macam aku jugak?? :)

4 Komen Cerita Hati:

Unknown said...

saya pon msih tak berapa nk faham..tapi mmg dh tukar ke akaun google dah...takut gak..kan..sayang blog kita...

CtAyue said...

tu lah..dh buat cuma tak delete acc yahoo tu je lagik.

rieda_ffya said...

ayue...sorry..baru berkesempatan tok bace n reply msg ayue tu...kesian lak...camni ari tu sy daftar dlu dgn gmail..then lps cek kt my akaun...kalo da set gmail..pegi kt emel lame iaitu yahoo.then remove..InsyaAllah semua akan ok...yg len sy blom wat back up lg le...cube dlu ye..

IntaNBerliaN said...

mslh kita sm.. sy pun login yahoo tp dkt dashboard ats tu, emel google.. pelik gak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute