Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Friday 4 May 2012

-Apam Comel-


Alhamdulillah... Syukur ...
Setelah bersengkang mata malam semalam, maka misi operasi membuat apam 500biji order dari kawan untuk wedding adik dia berjaya jugak. Fuh!! Boleh tahan jugak penat bila buat banyak2 ni. " Satu lagi kejayaan buat aku ", kata encik suami lah. Haha.. Yelah mana pernah dapat order sebanyak itu sekali buat. Biasa record sebelum nya 200 je.. Walau ku taklah sehebat mereka yang memang betul2 bisnes apam dot2 ni dan lagi cantik pulak tu dot2 diorang. Tapi inilah hobi ku dan kadang inilah jugak sumber side income. Terima kasih kat kawan yang sudi order.... Harap kamu berpuas hati lah yer.

Nak buat ni pun mahu 7 adunan gak lah semalam, tapi ku combine kan 2 adunan sekaligus setiap kali mixer. Hehe.. Itu pun masih ada balance lagi adunan tu, sebab penat... nanti sambung malam karang.. Balance tu telah selamat disimpan dalam ice box. 

............Layankan ajelah.........


Letak dalam tupperware je sebab katanya dia mahu packing sendiri nanti... :)

2 Komen Cerita Hati:

Chic Na said...

comel2 nya apam dot2 tu, geram je tgk. penat sikit takpe jnji berbaloi kan. :)

Saya Disini said...

cntknye..sedpnye...teringin la..nak2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute