Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Thursday 22 March 2012

Seronok dengar kawan-kawan dah bertambah............



Hari ni rasa seronok sebab dengar banyak news yang ramai kawan-kawan saya dah bertambah zuriat lagi.. Hehe.. Ada yang ajak saya join sekali saing diorang. Tapi saya bukanlah tak nak tambah anak lagi cuma rasa takut tu masih berbaki lagi. Hehe alasan kah itu??? Lagipun dengan keadaan diri yang tak berapa larat je macam nak bawak perut lagi sekali. Maklum lah berat jatuh mendadak lepas bersalin dan masih belum bertambah-tambah lagik berat nye nih jadi masalah pulak nanti kalau buat checkup bulanan kan.. Hehehe.. Alasan lagi kah ini?? Jadi nye, encik suami pun agak kesian kat saya.. Dulu masa pregnant kan si kecik ku adam memang cuba untuk kuat dan alhamdulillah dia sihat walau lahir agak kurang berat 2.2 kg aje dan dilahirkan secara caesaran. Memang perit nak tahan sakit yang berbeza dari orang bersalin secara normal ni. Siapa yang pernah ade pengalaman macam saya mesti tahu macam mana rasa nye. huhu...

ihsan pokcik google

Tahniah kepada kawan-kawan ku yang berjaya hamil lagi dan ada yang hamil anak sulung. Tahniah korang. Semoga sihat dan baik-baik je sepanjang kehamilan korang. Miss you all so much.


p/s : comel nye pic baby tu kan.. Hohoho.. Mula lah nak berangan jugak nih. :)

1 Komen Cerita Hati:

Saya Disini said...

tahniah kwn2 awak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute