Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Friday 23 March 2012

Segmen : Blog Terbaik Pilihan Saya!


Pagi nih mau join segmen. Semalam lagi duk tengok segmen ni dan di tag pulak oleh jejaka P#eonix . Maka kena join lah nampaknye.. Hehe... Thanks yer sebab tag saya. :)



Okey, segmen ni memerlukan saya buat 3 pilihan blog mana yang terbaik.. Hehe.. Adoii kalau boleh nak pilih semua tapi kena 3 je pilihan. So, sape2 yang tak terpilih tu jangan kecik hati okey.. Semua nye saya BW kat blog korang yang mana saya follow tu..

Pilihan 1 : Blog CURAHAN RASA milik Cheqna


Sebab ape?? Sebab saya suke cheqna membebel.. Hehe.. kadang suke ngan entri cheqna yang banyak membina semangat dan mem'positif'kan saya. Hehe... Tak busan pun baca celoteh cheqna nih. (ini bukan bodek yer tapi ini ikhlas dari hati) Hehehhe...

Pilihan 2 : Blog H.A.T.I milik Lyafrina


Sebab ape yer?? sebab saya suke baca story dia. Banyak yang saya belajar tentang hidup ini bila baca segala kisah dia. Lagi satu suke ngan colour purple kat blog dia. Cantik. Lagi kan sebab suke tengok senyuman si asya yg comel... :)

Pilihan 3 : Blog Sweet Sour milik Adam Hawa


Kenapa?? Kerana blog ni cantik. Suke sangat..simple tapi comel. Entri nye pun best. 


Itulah 'blog terbaik pilihan saya'. Yang lain-lain tu bukan nya tak pilihan yer tapi ini hanya untuk memenuhi syarat segmen ini kan. Sape2 nak join boleh lah yer join kat SINI.

Dan ending segmen ni saya kena tag 2 orang pulak blogger lain. So, sape erk yang kena.. Hehe.. 

1) Cheqna





3 Komen Cerita Hati:

cheqna said...

uhuk uhuk
cheqna wehi belebel ko???hahahahahaha
pepun thanks la ayue sebab always singgah blog cheqna ye =)

P#eoniX said...

hmmm...betul kan...rase cam nak letak jer sume blog dorang neh....tapi kene pilih 3 jer...hehehehe...selamat bersegmen....

AdaM Hawa said...

sory ayu.. x pasan entry ni.. mekasih la sudi singgah rumah tu yang adakalanya melalut je citenya.. hehehe.. TQVM..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute