Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Tuesday 20 March 2012

Bimbang nye rasa....


Kebelakangan ini semakin kerap kan berita kisah penculikan. Belum reda lagi kisah sedih adik Dirang, dah ada kes terbaru pulak. Sungguh rasa bimbang sangat dan rasa dah tak selamat je rasa.




KUANTAN: ‘Baby...tolong kakak,’ jerit seorang remaja perempuan berusia 15 tahun sebelum dipercayai diculik tiga individu termasuk seorang wanita ketika dalam perjalanan pulang selepas membeli kad prabayar bersama dua adiknya kira-kira 100 meter dari rumahnya di Taman Tas, di sini, kelmarin.
Dalam kejadian jam 3 petang itu, Siti Nur Fatihah Mahadi, pelajar tingkatan tiga Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Pandan di sini, diseret ke dalam sebuah kereta Honda berwarna ungu gelap yang berhenti di depan kedai berkenaan sebelum memecut meninggalkan kawasan itu.
Ketika kejadian, Siti Nur Fatihah bersama dua adiknya, Muhammad Syahmi Aiman dan Siti Nurul Aisyah, 11, dalam perjalanan pulang ke rumah mereka.

Menceritakan kejadian itu, Nurul Aisyah berkata, tiba-tiba kereta dipandu seorang wanita berhenti di depan mereka sebelum seorang lelaki yang duduk di belakang keluar dan menarik kakaknya masuk ke dalam kenderaan itu.
sumber : metro



p/s : Sungguh risau. Semoga tiada keluarga kita alami kejadian seumpama ini. Dunia ni dah tak selamat dah rasa..


4 Komen Cerita Hati:

Masya said...

macam²lah sekarang ni.. menakutkan jer...

AdaM Hawa said...

moga di jauhkan dari keluarga kita jadi sebegini..

che mija said...

harap2 keluarga kita selamat. insyaALLAH

noorkhamisah said...

kan....harap2 gadis tu selamat....cepat lah jumpa balik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute