Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Saturday 17 March 2012

Bila Handphone dah tolak tepi....



Handphone?? Memang dah jadi satu alat yang penting dah kan. Boleh katakan sebagai barang keperluan lah zaman sekarang ni. Setiap orang harus memilikinya, tak kira lah mahal ke murah ke jenis handphone tu. Kerana zaman sekarang, handphone memang penting sebagai medium komunikasi. Budak sekolah pun dah ada handphone...lagi canggih pun ada. Saya dulu, dah sambung study ke U baru pakai handphone. Itu pun first pakai brand Alcatel, sekarang dah takde dah.. Hehe.. Pastu baru tukar Nokia.. Sekarang Sony pulak. 

Sebenarnya penting gak bagi anak-anak pakai handphone, sebab senang nak tahu mana diorang pergi dan boleh pantau sikit pergerakan diorang kan.

Tapi ini nak citer yang saya sejak dah duk dekat ngan husband ini maksudnya lepas kahwin ler, memang kadang handphone tu tolak tepi jer.. Hahaha. Berbeza dengan zaman bercinta jarak jauh dulu, 24 jam berkepit ngan handphone. Hehe.. Kadang encik suami telefon kat handphone pun, kena p cari dulu mana aku letak handphone tadi.. Last2 jadi lah missed call.. Hehe.. Itu yang selalu kena marah tu. Kalau keluar pun kadang malas bawak, saje je p tinggal.. Mungkin dah bertahun jadi terbiasa pulak. Nak cas bateri pun malas.. 3 hari baru cas, itu pun sebab handphone dah tak leh On. Hehe... Kalau PJJ lagi ke mungkin lah berkepit ngan handphone 24 jam balik. Hehehe... Hari ini saya kena marah lagi sebab tak cas handphone. Hehehe..


p/s : Jangan buat-buat tak tahu ngan handphone, karang ada call penting, terlepas pulak. Sayangilah handphone anda. Hehe... :)

2 Komen Cerita Hati:

rieda_ffya said...

haaaa....mmg pn...hpone pnting utk org yg tgh bercouple la kut...

cheqna said...

memang doh...
dang nikoh gok tepon capok jauh r..wat nder agi..laki ngan anak ada tepi doh kang..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute