Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Sunday 18 March 2012

Bagus jugak Churp-churp nih..


Hai rakan-rakan blogger ku.

Dah lama tak tengok churp churp. Hehe.. Ekceli, baru je daftar.. dan baru je promote 1 je pun iklan kat facebook. Itu pun mula-mula tu agak macam takut2 jer..Hehe.. Setelah tengok entri dr Lyssa. Itu pun saje2 try gatal tangan p daftar. Hehe.. Tapi yg best silap letak URL blog jadi name pulak kt URL churp churp saya. Pastu tak reti nak tukar name tu dah.. Haha.. Belasah jelah. 

Masih ade ke yang tak tahu ape itu churp-churp nih.. 

Apa itu Churp - Churp ?

Ramai yang dah tahu . But , ada jugak segelintir yang tak tahu dan tertanya - tanya + keliru Churp-churp ni benda apa ? Sama ke dengan Nuffnang ? Okeyy , di jelaskan sekarang ye . Churp - churp sama jugak lah dengan iklan Nuffnang . Lebih kurang lah .. Nuffnang dengan Churp - Churp nimerupakan iklan secara online melalui blog , facebook , twitter dan beberapa laman sosial yang lain . Cuma , yang membezakannya , churp-churp ni , kita boleh pilih campaign mana yang kita nak iklan kan.

Nak tahu lagi boleh tengok dari blog lyssa kat sini okeh. saya pun tgk dr situ. Hehehe.

Kalau yang belum daftar lagi tu boleh lah daftar kan diri anda.. Hehe.. Ini earning yg saya dapat. Baru je tgk hari ni. Tapi saya baru daftar dan baru je 1 iklan promote. Hehe..Tapi seyes cam cepat je naik nye kan.. Ini yang jadi semangat nak merajinkan diri promote campaign lagi nih.




Sesiapa yang nak daftar boleh lah g kat sini yer..Daftar sini...


0 Komen Cerita Hati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute