Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Friday 24 February 2012

Malam ni layan movie seram



Apa khabar semua rakan-rakan bloggerku. Hehe.. Malam nie saya layan movie seram ngan jiran tetangga. Baru je selesai sesi tonton movie di malam minggu. Kalau belah Terengganu dan Kelantan ni, jumaat adalah cuti minggu. Hehe. Actually kat sini, takde pagung wayang, maka nye, tunggu movie kuar astro first ke baru lah leh tengok ramai-ramai. Padahal citer ni dah basi dah pun tapi saya nak citer jugak sebab saya baru tengok yer. Kalau tak suke takpelah. Tapi nak update gak kat sini. Boleh?? hehe..

Pic dr pokcik google. Thanks pokcik. Hehe.

Best gak citer sumpahan kum kum tu erk. Memang menjerit-jerit je. Seram tapi ending dia Okay lah sebab tak tergantung sangat seperti drama-drama melayu yang lain. Kadang saya nie punya lah syok menunggu layan citer, tapi bile part ending hampeh.. itu yg kecewa jer rasa. sangat tak suka kalau citer ending nyer tergantung dan buat kite tertanya-tanya. Tapi antara drama series yang jadi feberet saya dan saya suke sangat ialah Tentang Dhia.. Huhu.. sampai menangis tu tengok ending yg pada saya memang terbaik. Lagi satu citer Juvana lah kan. Hehe.. Berbalik pada citer kum kum tu, memang best lah. Padat dengan seramnye.. dan jalan citer pun senang nak faham. Suka ngan lakonan Fezrul yang sangat memberi impak besar pada citer tu. Itu bagi saya lah. Tak tahulah pada orang lain kan. Alahai banyak nye movie yang saya ketinggalan. Hehe.. Tapi takpe, boleh gak tengok nye pun walau lambat. Takde wayang memang lah cmni kan. Terpaksa lah. Saya nie sebenarnya memang kaki wayang, itu masa study dulu lah. Sekarang je agak kurang sikit atas sebab-sebab tertentu. Hahaha. Tapi kadang kalau balik kampung barulah boleh pi panggung. Hehe.. Mesti tertanya-tanya manalah saya tinggal ni kan. Hehe.. Biarlah rahsia. 


Saje nak citer

1 Komen Cerita Hati:

AdaM Hawa said...

saya paling x suka cite antu.. hehehe.. sbb penakut sikit.. kikiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute