Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Tuesday 17 January 2012

Bila anak dah pandai tulis...........

Salam semua. lamanye tak entri dan update blog.. tak sempat dan line slow pun salah satu sebabnye jgk. tp hr nie berterima kasih kpd encik suami krn dh psg streamyx..hehe..

Sebenarnya mcm2 sy nk share tp tak berkesempatan. Dan pelbagai resepi jugak telah saya cuba. Itu dah mmg hobi. nt ade masa ,saya update.. 

Hari ni nk share pasal anak kesayangan saya si kecik Adam Akmal. Alhamdulillah, sekarang umur dia dah nk menginjak ke 3 tahun tanggal 5 Mac nanti. Dan sekarang dia dah pandai menulis dengan ikut garisan putus2, pandai mewarna dengan tak comot sangat dah.. sangat seronok melihat perkembangan baik dia. Syukur kepada YANG MAHA ESA krn mengurniakan saya anak sebijak adam. Dan semoga dia akan terus semangat untuk belajar dan cerdik pandai serta berjaya di masa depan. Amin. Setiap ibu pasti inginkan yang terbaik untuk anak2nya. Saya jgk sgt berterima kasih kpd ibu saya Pn. Fatimah Muda krn mendidik saya hingga berjaya ke mercu gading.. Terima kasih mak.. Dan semoga saya juga dpt amenjadi seorang ibu yg terbaik untuk anak saya. Amin..

Ni lah dia keletah anak saya dengan buku2 aktivitinya.

Semoga anak ibu menjadi anak yang baik yer sayang............. Love you so much.

0 Komen Cerita Hati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute