Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Friday 27 January 2012

Angan-angan??


Salam semua...


Bisnes mmg best kan. mcm2 bisnes ade sekarang nie. tambah2 biz online..semakin popular sekarang. Teringin jugak kadang diri nie nak jugak try bisnes... tapi tu lah, baru jer berjinak2. 

Saya sebenarnya dah jatuh cinta dengan dunia bakery terutama cakes. Sampai ada juga simpan angan2 nak ade bakery sendiri... hoho.. tinggi betul berangan. hehe. Tapi sy takde background atau ilmu bakery pun. Alhamdulillah, ada jugak order sikit2 dr kekawan. Saya nie study bidang lain... tapi nampaknya semakin suka pulak ngan kek... hahaha.. hajat di hati tu nak amik kelas personal. Tapi belum berkesempatan lagi untuk hadiri kelas tersebut. Coming soon maybe... hehe. So, impian tu memang ada, cuma kena cari keyakinan dan kekuatan untuk bermula dan bertatih..... Wish me luck in the future.




Nak cmni lah.. haha.. boleh ke yer?? emm.. berangan dulu lah, mana tahu satu hari jd kenyataan. hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute