Selamat berkunjung ke blog saya. Semoga kunjungan anda dengan niat yang baik. Blog ini sekadar mengisi ruang waktu cerita hidup saya dan aktiviti homeschooling saya bersama anak-anak. Semoga bermanfaat untuk semua. Wassalam.

Lovely Followers

Tuesday 20 September 2011

Rupa cantik tapi ????

Salam semua...
Mcm2 maksud dan erti disebaliknya tajuk entri ni kan. Kata orang nak menilai seseorang itu jgn dinilai pada rupa dan zahirnya shj tapi nilailah dari dalaman. Tak semestinya yg cantik itu semuanya indah belaka dan tak semestinya yg buruk itu tiada indahnya. Jadi jgn lah memandang orang hanya pada luaran shj.. (tiba2 jer, nk cite psl lain sebenarnye..hehehe..)

Berkait jugak lah dgn dessert yg sy buat nie. frust sgt. nampak cam menjadi tapi rasanya tak sedap sebabnye saya guna swiss roll perasa pandan. entah kenapa jadi pahit pulak triple nih. last2 tong sampah jgk tempatnye. Dah satu pembaziran saya telah buat. biasa saya guna perasa coklat, nie terbeli yg pandan sbb takde coklat. so, cmnilah jadiknye, rupa jer nampak cantik tapi???? rasa nya pahit jer.. hehe... next time buat lagi.

0 Komen Cerita Hati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

♥ Copyright © 2013 reserved to Myself. Template Edited by Cik Rose Cute